Kızlar 3-4gündür sancılarım var, 30. Haftadan beri yalancı sancılarım vardı zaten ama bunlar onunla kıyaslancak gibi değil, bazen düzenli bazen düzensiz ve cok sık cözemiyorum ama gelen giden yok yani.. 39+3 oldum ama bu sancılar beni artık cok yordu karnım taş gibi oluyor ve belim karnım ağrıyor bazen bacaklarımada vuruyor adet sancısı gibi o an hareket edemiyorum.. 3 gündür uygulama hadi hastaneye gitmek icin hazırlan diyor sancı takibi yaptığımda düzenli olduğu icin sonra pat diye düzensizleşiyor gitmiyorum zaten gitseymişimde birşey değişmezmiş🙄 yalancı sancılar böyle şiddetlimi oluyor önceki sancılarım böyle değildi.. sizde nasıldı böyle sancı cekip nezaman doğum yaptınız ?