SuKahyaoglu sancıyı hissetme durumu kişiden kişiye değişir. Acı eşiği ile alakalı bir durum. Ben mesela gittiğimde 4 cm açıklık vardı ama hiçbir şey hissetmedim. Hatta hastanede 6 cm olana kadar bile çok hissetmedim. Ama korkunuz açılma tam olurda sancı hissetmem diyeyse o derece olacağını sanmam. Açılma büyüdükçe sancı şiddeti çoğalıyor ve bence bı şekilde hissedersiniz. Ama tedirgin olmak istemiyorsanız bı doktora gidin. Evde çekmek istiyorum sancimi der geri gelirsiniz çok açılma yoksa