Kizlar büyük ihtimalle 1 Kasım da zorunlu sezeryan olacağım. Genel anestezi başka ameliyatlarda yasamstm az çok biliyorum. Doktorum da dün bana spinal önerdi. Tek yan etkisi 5 gün şiddetli baş ağrısı dedi. Onun içinde Nescafe, kahve ve günde 3 lt su içersen bir sorun kalmaz dedi. Benimde kafam karıştı. Tecrübeli olanlar yorum yapabilir mi??