Deletedmom_27 ben 26, eşim 27 yaşında. Maddi durumumuz yerinde fakat iş konusundan dolayı hangi şehirde yaşayacağımız bir türlü tam kesinleşemiyordu. Hala daha il değiştirme durumumuz da var. Bu yüzden eşim bir yere tam yerleşmeden çocuk istemiyordu ve çok da kesin kararlıydı. Aylarca ikna etmeye çalıştım, şu anki durumumuzu çocuğa uygun hale getirmeye çalıştım. Yaşın ne kadar erken olursa yumurtanın o kadar kaliteli olacağını anlatmaya çalıştım bununla ilgili makaleler gönderdim kendisine 😀 isteyip de aylarca deneyenler, tedavi görmek zorunda kalanların örneklerini gösterdim okuttum. Bir de bebek bakmanın zorluklarını şimdi ya da ilerde illa ki yaşayacağız, geç olması bu zorlukları yaşamayacağız anlamına gelmiyor bunu fark etmesi için uğraştım. Aylarca her gün yavaş yavaş işledim. Sonunda ikna oldu ve biz ilk denememizde hamile kaldım 😀 şimdi 13+5 günlük ve erkek bebek bekliyoruz. Bebeği ilk gördüğümüzden, kalp atışını ilk duyduğumuzdan beri çok heyecanlı çok istekli. Her zaman bana çok iyiydi ama hamilelikten sonra ekstra ekstra özenli. Umarım senin için de her şey güzel gelişir ☺️ İki tarafın da istekli olması çok önemli, mantıklı sebeplerle neden erken olmasının daha avantajlı olabileceğini açıklayabilirsen fikrinin değişmesini sağlayabilirsin ☺️