Bebislerim Tecrübeli arkadaslar yardimci olabilirmi? Tulum mu zıbın mi daha kullanışlı yeni doğan bebeklerde...
Ayseguls İkiside gerekli. Zıbını zaten tulumun içine giydiriyoruz. Tulum kış bebeği ise ayaklı olanlar çok işe yarar diye düşünüyorum ama biraz büyük beden almak lazım hemen uzuyorlarmış
Bebislerim sudamlasi 5 takım zibin aldım Hastane çıkışı da aldım Tulum konusunda kararsiz kaldım Herkes gerek yok fazla alma hemen büyüyor diyor ...2 yada 3 tulum alsam mi diye takılıyor aklıma
Bebislerim sudamlasi alt üst takım zihin derler bizim burda Çitcitli atlet çok fazla almisim🙈30 tane var sanırım
sudamlasi Bebislerim ooo baya almışsın😄Bizde çıtçıtlıya zıbın dıyoruz🙈şimdilik yeter çok giymiyolarmış bende o şekilde aldım gerisini 3-6 ay alırsın
Chan Her ay aralığında toplam 21 tane çıtçıtlı body aldım 🙈 3-6, 6-9 gibi. Toplu bebek vs olunca büyüme hızını kestiremiyormuşsunuz. Bir de kolsuz, kısa kollu, uzun kollu diye çeşitli aldım. Hangisi daha çok lazım olur belli olmaz. Doğru bir uygulama olur mu olmaz mı bilmem ama ablam ve yengem de çocuğa bir uzun, bir kısa kollu çıtçıtlı, altına patikli pijama altı, üzerine de tulum giydiririrdik 😅 Böyle düşününce aldıklarım çok değilmiş gibi geliyor.
Yaceemm Zıbını atlet yerine giydirdim ben. Üstüne bi daha atlet falan giydirmedim. Tulum ise kıyafet. Onun yerine 2 parçalar daha iyi
Damla89 İlk oglumdada tulum cok gıydırdım bunada alıyorm cunku ustunde duzgun duruyor ıkı parcalar belı acılıo falan tulumda ole bı sıkıntı yok cocugun gıydıklerı toplanmıyor en azında kucaktayken faln bıde kıs bebegı olcagu ıcın buda tulum daha ıyı oluyor benım ıcın