Ireemkcn 26 haftalik hamileyim detaylı ultrasonda suyum normalden biraz fazla dendi ve kilo cok almisim suan 7 8 kilo aldim dikkat etmem gerekiyormus hamur işi tatlı meyve felan yememem lazimmis ama canım cekiyo sizler napiyosunuz normal seviyeye donuyo mu nasil oluyo dogum felan
Sermec27 Ireemkcn şeker yüklemesi yapıldı mı peki benimde suyum fazlaydı gebelik şekeri çıkmıştı doğuma kadar diyet yapmıştım
2022bebeki Ireemkcn Şeker yüklemesi yaptirmanizi öneririm açlık toklukta çıkmayan bile yüklemede çıkıyor. Tam buğday, çavdar,siyez unundan yapabilirsiniz sınırlı şekilde . Meyve de yerseniz yaninda sür ürünüyle tuketirseniz şekerini dengelersinz
Asuuuesraa Ireemkcn benim de biraz fazla meyve tüketiyorum tatlıyla aram yok ama hamur işi ve meyve vazgeçilmezim çok canım istese de bi iki nefsim için yiyorum mecburen
Ebru-EY Ireemkcn benim ablamın fazlaydı. Hiç normale dönmedi onun ama. Artarak devam etti. Şeker hastası kendisi. Bebek açısından değil ablam açısından sıkıntı çok oldu. Baya şişti kız. 8. Ayda aldılar yeğenimi bu yüzden. Sıkıntı olmadı ama. Benimde 28.haftada suyun fazla dendi. Şekeri meyveyi kestim. 2 haftada normale döndü benim.
Ireemkcn Sermec27 Yükleme yapılmadı tokken doktorum kan aldı 97 geldi normal dedi ayrıntılı için gittiğim doktor dedi suyun biraz fazla diye
Ireemkcn 2022bebeki Normal ekmek tüketmiyorum zaten meyve de cok nadir yiyorum artık ama canım tatlı istiyo 😑 Doktorum yapmadı seker yüklemesi valla bilmiyorum
2022bebeki Ireemkcn Belki haftada bir de olsa sütlü hafif tatlılardann yiyebilirsiniz sütlaç, muhallebi gibi dotkorunuza dayanarak. Ya da kurumeyvelerden ihtiyacınızı porsiyona dikkat ederek yiyebilirsiniz
Armin-Guney Haftada bana da fazla denildi detayli ultrasonda. Gobegim haftama göre büyük gözüküyordu zaten , su fazlaligindan olabilir dedi doktor büyük gözükmesi hakkında. Mutlaka şeker yükleme testi yaptırmalisin demisti . 24. Haftada yapılıyor şeker yüklemesi . 1 hafta sonra yaptıracağım. Ona gore şeker çıkarsa diyet yapacakmışım… sizde şeker yükleme testi yaptırın isterseniz
Ireemkcn Armin-Guney Doktoruma dedim ama yaomadi diyet yapcaksin ded hamur işi meyve tatlı yemiceksin dedi 3 lt su içeceksin dedi
Ebru-EY Ireemkcn hiç yemedim canım. Sadece günde 1 orta boy tam olgunlaşmamış muz yiyordum. Onun haricinde yemedim.
Ireemkcn Asuuuesraa Ekmek 1 2 dilim yiyorum hamur işi yemiyorum ama canim tatlı çok cekiyo meyveden yarım elma 2 erik felan
Asuuuesraa Ireemkcn ben de biraz daha dikkat etmeye çalışacağım diğer randevuya kadar tekrar suyun fazla demesini istemiyorum insan kafasını takıyor morali bozuluyor