Birmelekbinsukurabbime 5+2 günlük hamileyim doktor keseyi gordu ama onu da zor buldu net girebilmesi için idrara sıkışık gelmemi istedi 1 saat sonra acaba kötü bişey mi var başına gelen var mı
Ebru5643 Birmelekbinsukurabbime kese tam olarak 5. ve 6. haftalarda görünüyomus hatta 7de görenler var kisiye göre degisiklik gösteriyomus endişelenmeyin🙏
mekutlu12 Birmelekbinsukurabbime çok erken olduğu için zor görmüş çok normal bu haftada daha hiç görünmeyebilirdi de
Busra92_ Bende 5. Haftamda gittim vajinal ultrasonla bakıldı kese bile net görülmedi yarın gidicem 7+2 olduk insallah yarın görücez Allahın izniyle 🥰