Merhaba ..
Eşimde sprem de dna hasari cıktı bu yüzden 3yılda hic gebe kalamadm , tüp bebek denedim 18haftada düşğk ile sonuclandi dna hasari için tedavi gören varmı ? Neler yapılıyor tedavi süresinde (sprem çıkışı var ama sayısında ve hareketinde azlık var)