deryasahin Merhaba hanımlar 29 haftalık gebeyim İlk hamileliğim üzerinden 6 sene geçti Umarım bu postun altında bilgiler verirsiniz Hertürlüsüne açığım 💚
tazebiranne_hg04 deryasahin bende sezeryan doğum yaptım ikinciyi normal istiyorum burda bekleyeyim bende merak ediyorum 😊
Mer93 deryasahin ben de istiyorum benim de altı sene geçti ama bunu yapan dr ve hastane bulmak gerekiyor. Dr umla konuşmadım hiç ama destekliceni sanmıyorum küçük bi il başka seçenek de yok malesef tekrar sezeryan gibi 🤷♀️
deryasahin Mer93 İnşallah Rabbim hayırlısıyla kucağınıza versin 🌸 bende devlet hastanesinden muayene oluyorum %1 ihtimal rüptür yırtılma ihtimalinden bahsetti bana bırakıyor şuan herşey yolunda gibi
Tuuba100310 Kızılay hastanesinde tugba hanim yaptırıyor ebesiyle instgramdan takip edebilirsiniz bende sezeryanim ama maalesef normal düşünmüyorum ama tugba hanimin yaptirmasi dikkatimi cekmisti