Hs20 Kızlar 34+4 deyim. Bebek çok aşağıda dedi gecen haftaki kontrolde haftaya yine gidicem ama bugün sol bacağın kasikla birleştiği yerde fena kasılma ve ağrı mevcut. Hatta tam adım atamıyorum kasıyor başına böyle bişey gelen var mı acaba
Miniikmucizemm Hs20 32+5 tam tarif ettiğiniz yerde benimde ağrım var ne olduğunu anlamadım bende bekleyim burda, doktorunuzla görüşünce benimlede paylaşırsanız sevinirim☺️
Miniikmucizemm Hs20 Doktoruma mesaj attım hamilelikte alınan kilodan dolayı kaslar ağrı yapabilir dedi magnezyum sordum oda kullanabilirsin faydası olur dedi istersen sende doktoruna yaz bi ona göre magnezyum alırsın şimdi yanlış yönlendirmiş olmayım☺️
Asim_Mehmet Hs20 bebeğiniz kız mı? Bende de aynı şekil sağ kalcamda var. Bebeğin aşağı inmiş doğum hazirliginda dedi doktor, ondan kaynaklanıyormuş. Kasıklarımda vs de şiddetli ağrılarim vardı. 33+2yim
Elisam123 Hs20 2 haftadır ölüyorum benim de sağ bacak tutmuyor ve gün gün ağırlaştı doktor magnezyumu 2 doza çıkardı bir de kalsiyum d vitamini verdi ek olarak ilaçları içmeyi unutursam yine ağrıyor
Hs20 Miniikmucizemm tabiki geçmiş olsun sizede belki başından geçmiş tecrübeli bir annemiz vardır önden bilgi almış oluruz bizde
Asim_Mehmet Miniikmucizemm Ben aynı şikayetten iki gün önce gittim, üstüne basamayacak şekilde ağrıyordu, kasık ağrılarım vs de şiddetlenmişti. Bebek aşağı inmiş, ters dönmüş, doğum hazirliginda olduğu için öyle oluyormuş. Karnımda taş gibi. 33+2yim
Hs20 Miniikmucizemm sağolasın canım evet kullanıyorum hem magnezyum ilacı hemde günlük sade soda ilk hamilelikte hoc yaşamadım ama bunda bayağı canımı yaktı bende konuştum bı gel kontrol edelim bebek çok aşağıda bişey var mı bakalım dedi
Hs20 Asim_Mehmet değil canim erkek olcak nasipse benim bayağı fazla oldu ya sol.bacak kipirdamayacak sekilde ağrı yapiyor canım
Miniikmucizemm Asim_Mehmet Yok canım benim kasıklarımda vs ağrım yok sadece bacağımda dünde doktordaydım öyle bi durum olsaydı farkederdi diye düşünüyorum benimki kas ağrısı sanırım
Hs20 Miniikmucizemm evet bide hava değişikliğinden dolayı da kas agrilari tetikleniyormis sanırım canim
Mervekadiruraz Merhaba arkadaşlar bende 3 haftadır aynı durumdayım sağ bacağım sanki oyuluyor yürüyemiyorum yatakta dönemiyorum.fıtık olabilir dedi doktor ama fizik tedavicide bişey yapamıyor sanırım doğuma kadar gidecek bu şekilde 36.haftadayım