Hazal_ Kızlar mide bulantısı yok bende sadece iştahım kapalı hiç birşey yiyemiyorum birazda halsizlik yorgunluk stres uykusuzluk var ama öğlene kadar hiç bir yerim ağrımıyor bulantımda hiç olmadı 8+3 haftalık Bebek ilk çocuğum erkekdi onda kusmalar baş dönmesi ölüyordum oğlumda ama bu ikinci hamileliğim de hiç bir belirti yok acaba kız mı bu 🤔🤔
Mer93 Hazal_ belirtiler herkeste ve her hamilelikte farklılık gösterir bunlara bakarak cinsiyet belirlenmez zaten. Benim ilki erkek bu da erkek ve çok farklı belirtiler
hzl040823 Hazal_ ay hiç belli olmuyor benim bi arkadaşımın kızı vardı onda acayip rahat geçirmiş 2. De baya kustu bulantılı oldu bizde acaba bu erkek mi dedik ama yine kızı oldu ☺️
Ksk1912 Hazal_ hazal hanım bende sizinle aynı haftadayım ve benımde hıcbır belırtım yok.Dün cok şükür kalp atıslarını duyduk hersey yolunda ama insan böyle bı tedirgin oluyor.Doktorumda demıstı her hamılelık farklıdır diye
Deletedmom_12 Hazal_ bu haftalarda degiskenlik cok gosteriyoo 9 a kadar hicbirseyim yoktu sonradan oldu be olduysa
Hazal_ Mer93 tuaf geliyor bana biraz bu çocuk uslu olucak o zaman annesini yormuyor hiç ilk oğlum canımdan bezdirdi çok yaramaz ve bana şimdi den diyor ki anne ben kız kardeş istemiyorm bana erkek kardeş yap
Hazal_ hzl040823 benim eşimde acayip kız istiyor dün akşam diyor kız olursa ona 100 tane kıyafet alıcam dedim ya erkekse almican mı güldü hazar’ın kıyafetlerini giysin dedi 😂
Mer93 Hazal_ benim de ilk oğlum öyleydi sabahları bi kere kusardım sonra sadece iştahsızlığım olurdu ama bunda tam tersi çok nadir kustum ama bulantı mahvetti beni ayrıca iştahımda yerindeydi o daha büyük sıkıntı yemek istiyosunuz ama yiyemiyosunuz. Bugüne şükür aşırı aşırı kötü değil ikisi de rahat yada ben pek takmıyorum bazı şeyleri bana da öyle geliyo olabilir :)
hzl040823 Hazal_ sağlıklı sıhhatli gelsin inşallah gönlünüze göre kız olur cinsiyeti bi oğlunuz varmış zaten ☺️🥰
2Meyve- Hazal_ benimde oğlumda hiç bir belirtim yoktu ama şuan kızıma hamileyim ve bütün şikayetler hat safada 😔
Seraykaraca Hazal_ ben şuanda kızıma hamileyim ve ilk 4 ay inanılmaz kötü zamanlar yaşadım. Mide bulantısı,istifra, halsizlik, yorgunluk ve koku hassasiyeti. Yani demem o ki bu belirtiler kişiden kişiye değişiyor, cinsiyet ile pek alakalı olduğunu sanmıyorum ☺️
Brcavsr Hazal_ Benimki erkek 36 haftaligim şimdiye kadar hiç mide bulantısı kusma stres uykusuzluk vs yaşamadım. İlk 2 ay biraz yorgunluk vardı sadece. Bunun pek cinsiyetle alakası yok bence. Her hamilelik farklı oluyor 🙂
Prlmrynil 2 tane kızım var 1.de çok midem bulandı kustum sürekli düşük tehlikesi hiç bitmedi kızım oldu. 2.de sadece midem bulandı ama hiç kusmadım normal bir gebelik geçirdim yine kız şimdi 3.ye hamileyim bir gün midem bulanıyor bir gün hiç bişeyim yok 🤯 inşallah erkek olur çok istiyorum dua edin bana