Ben de daha yeni aldım 1-2 ay oluyor gerçekten daha önce almadığıma çok pişmanım. Bulaşık makinesi ne kadar lazımsa kurutma makinesi de bi o kadar lazım :) Beko’dan aldık km 91B modeli. Bir üst modelinde ironfinish teknolojisi mi ne varmış ütülü gibi çıkarıyormuş ama bayideki çocuk 3-5 parça atmanız lazım o şekilde ütülü gibi çıkar demişti. O yüzden en üst modelini almaya gerek yok bence