Gmg 35+5 teyiz Dün gece çok şiddetli bir kusma yaşadım ardından da ishal oldum. Tekrar etmedi ama sonra kusmam da ishal de kesildi. Böyle bi şey yaşayan var mı? Doğum belirtisi olabilir mi yardımcı olursanız sevinirim
Gebebiri Haftamdayım bu zamana kadar 2 kez yaşadım gece oldu hep ama gündüzünde hiçbir şeyim kalmıyodu üşütüyor olabiliriz kendimizi sıcak tutalım 🌸
Porsuk7062 Büyük ihtimalle üşütmüş olabilirsiniz. Ben de geçen gün üşüttüm kusma ve karın ağrısı yaşadım. İshalden dolayı acayip derecede sancı gidiyordu karnıma.
Gmg Porsuk7062 zaten nezle gibiyim dikkat ediyorum kendime ama dediğin gibi olabilir. Teşekkür ederim ☺️