Merhaba arkadaşlar bugün ilk muayenemize gittik çok şükür keseyi gördük 🥰🙏 bu uygulamaya göre 6+2 haftalık ama ultrasona göre 4.5 haftalık henüz dedi doktorum polikistik over olduğum için ben hep ilaç ile regli oluyordum çünkü uygulamada son regliyi baz aldığı için o şekilde çıkıyor dedi haftaya tekrar görmek istedi 🥰