Dyg_07 Selam kızlar 8+2 hamileyim bulantım ve kusmam yok kasık ağrılarım da geçti sizin nasıl geçiyor?
Semay Dyg_07 Aleykümselam bnde 12+4 günlük hamileyim kusmam var ilaç içmemeye çalışıyorum zor geçiyor benim hamileliğim😔🙈
Dyg_07 Semay benim sadece kabızlık problemim var onun içinde ne yapacağımı bilmiyorum ciddi bir şekilde problem hem de kanama falan da oluyor onun dışında bir sıkıntım yok çok şükür 🙏🏻