Selam kızlar ben de 6mm endometrium Varmıs ve sol yumurtalıkta yapısıklık Varmıs biraz . Sağ yumurtalık iyi ve sağlıklı dedi doktor . Ve çocuk hemen düşünün dedi ilerde skkıntı olabilirmiş . 3-4 aydır sonuç alamadım henüz . Moralim çok bozuldu . Benzer durum yaşayan oldu mu ? Öneriniz varsa alırım :(((((