beyzzsenturkk bende o moddayım nasıl olsa verilir diyorum. geçen gittiğimde doktor normal dedi. ama dün sağlık ocağından aradılar kilomu sordu hızlı gidiyorsun dikkat et diyince birden aman aman çok mu aldım moduna girdim. aslında normal zamandan farklı pek bir şey yemiyorum ama normale göre yaptığım yürüyüş, spor hareket azaldı onun etkisi muhtemelen.
neyse kilo bir şekilde verilir de tek endişem sağlık için sorun olmasın. herkese sevgiler :)