Kızlar sezeryan sonrası korse olarak neyden memnun kaldınız bana söyler misiniz bn tretyoldan baktığımda owli doğum sonrası diye çıkıyor bana yardımcı olur musunuz çok göbek var sanki doğum yaomamis gibi tabi ki sağlık olsun ama ne bilim com tuaf uyorum göbek görünce ilk kzimda da vardı ama çok çok azdı çok kanama olmuyor ondan evet ama korse kullansam biraz olsun iner mi aşağı