Mzgnormann Nsvxgxh iyide orda yazmaz ki benim bildiğim ne zaman doğuracağını kimse bilemez planlı sezeryansa doktor gün verir normal doğumsa onu sancım gelene kadar bekliceksin
Nsvxgxh elifcicek_07 doktoruma sormadım daha çok erken diye burda yazdığını söylemişlerdi bende o yüzden sormuştum teşekkürler.
Nsvxgxh Mzgnormann o kadarını bende biliyorum hanım efendi bana burda yazdığını söylemişlerdi doktoruma da sormadim henüz bende merak ettim yazıyorsa hangisi diye teşekkürler.
Nsvxgxh Flyderndkk teşekkür ederim ilginiz için sanırım daha erken olduğu için ölçüm yapılmamış yazmıyor çünkü