A-Tunc ilk öğrendiğim gün son bi tane içtim vedalaştım:) azaltıyım bi tane içiyorum bişey olmaz falan demeyin direk kesin mesela bugün başlayın. Ama şu olacak özellikle iki üç hafta zorlu bi süreç vücut onu istiyor çünkü. Aklınıza geldiğinde başka şeyler yiyin başka bi iş bulun kendinize dizi izlemeye sarmıştım ben mesela. Sonrasında alışıyosunuz vücut istemeyi bırakınca alışkanlık kalıyo sadece o da geçiyor zaten bi kaç haftada ama iki üç hafta dayanın oluyor. Minicik canlar bizlere emanet rabbim vermiş kolayla ne zorluklar yaşayanlar var bizim onlara böyle bişey yapmaya hakkımız yok. Bebeğinize verdiği zararlarla ilgili video izleyin canınız istediğinde. Emin olun biz yaptıysak siz de yaparsınız kendinize güvenin sadece