Secil9 Merhaba kızlar Reglim hep düzenlidir 9unda olmam gerekiyordu dün 11 inde kan verdim 1.20 çıktı yükselir mi sonradan💕
323832 Secil9 betaya göre gebelik yok 5 ve üstü kabul ediliyo yukselme ihtimali olmaz sanirim suphen varsa 2 gun sonra yine kan ver
HKclm Secil9 cok nadir yukselen biraz dusuk bi ihtimal gibi. Yumurtlamaniz gec olmustur bu ay o yuzden gecikme yasiyor olabilirsiniz. Betaniz 0 a gelince adetiniz gelir 1 2 gune