Kubrabyrmm Seldaca 21+2 den selam bende de son 1 haftadır mide yanması ekşimesi var ne denediysem olmadı şurda yerimi alayım belki farklı önerisi olan çıkar 😂
Azra41 Seldaca 32+6 önceden rennie kullanıyordum ilerleyince mide yanmam gavistona geçtim yok anam oda etki etmiyor artık 🥺😔
eda-ak Seldaca 9+3 ten selamlar neredeyse elimde gaviscon şişesiyle gezeceğim 😅 aynı şekilde süt,soda,muz her yolu denedim çare bulunmuyor maalesef. Gaviscon da geçici rahatlik sağlıyor