Kızlar 30. haftaya girdik ve dünden beri el ve ayaklarimda kasinmalar başladı arada vücudumun belli yerleri de kaşınıyor başına böyle bı şey gelen var mı. eczanede ki kadına sordum karaciğerle ilgili bı sorun olabilir doktora git dedi ama bı kaşıntı içinde doktora mi gidilir diye düşünüyorum eğer çok ilerler kesilmezse gideyim diyorum