Papatya111  Burda 12+1′di doktor emin olmadan söylemek istemiyorum dedi. Simdi 14+0 olduk. Sağlıklı olsun bizim için hic fark etmez ama insan merak etmiyor değil, var mı tahminleriniz :)) görüntü çok net değil ama ☺️
Mhande Papatya111 Rabbım bağışlasın kuzum Hayırlısını versin Bana dua edermisin bende istiyorum bi bebisimin olmasını hamile duası kabul olur derler 🥰🥰🤲🏻❤️
Papatya111 Mhande Rabbim nasip etsin en kısa zamanda hayırlısıyla sağlıkla gönlüne göre bir evlat inşallah 🤲🤲
Hanife016 Biz de 12+4 günlüğüz doktora gittik ama bize bişi söylemedi biz de çok merak ediyoruz tahminleriniz varsa alabilirim ☺️
Hanife016 Zelis54 https://imgyukle.com/ buradan adrese giriyoruz.Yükleme yaptıktan sonra aşağıda yer alan sonu .jpg ile biten ilgi kopyalıyoruzsunuz sonra da yayınlıyorsunuz
Ebruuran Bende bugün 15+3te öğrendim oğluşum olacakmış bende esimde hep sagliklisina dua ettik hiç erkek yoktu bziim ailede tuhaf hissettim hatta hafiften kız alışverişine başlamıştım 😁 Kısmet böyleymiş sağlıklı olsunlarda ama merak catlatiodu adamı