Zeyneeepx Merhaba Hamislerrr, Gebelik fotoğrafi cektirdiniz mi ? Çekilenler paylassa fikir için çok iyi olur ☺️
EddaBilkil Zeyneeepx ben çok mantıklj bulmuyorum açıkçası. Yapana yapmak isteyene elbette saygım var. Bilmiyorum ama ben düşünmüyorum. Hastanede çekim yapılıyor isteğe bağlı anne baba ile. Onu yaptırmayı düşünüyorum.