Doktoru. 38+5e gün verdi sezeryan için, bebeğim makat geliş 24ten beri hiç normal pozisyona geçmedi, ya yan durdu ya makat. Şuan 37+0dayım doktor daha dönmez muhtemelen yeri daralmış gün alalım istersen dönerse yine normalede bakarız dedi. 38+5e gün verdi. Ama vakit yaklaştıkça ben o kadar korkuyorum ki, daha önce hiç ameliyat olmadım, anestezi almadım. Bunları geçtim serum bile taktırmadım hiç, doktorum genel anesteziyi önermiyor, spinal ve epidural kullanıyor. Kendisine güveniyorum prof ama bu korkuyu bir türlü atamıyorum içimden. Sezeryan olanlar süreciniz nasıldı? Neler yaşadınız? Çok canınız yandı mı? Bazıları fenalaştıklarını çok kustuklarından felam bahsetmiş, bazıları herşeyi hissettiklerinden, bazıları iyileşemediklerinden vs. Gerçekten bu kadar zor mu 😔