Benim erken doğum oldu 32 haftalık iken . Zorunlu sezeryan oldum . Gebelik zehirlenmesi, protein kaçağı,yüksek tansiyon,vs vs ya bebeği ya anneyi kurtaricaz dediler çok şükür Rabbime ikimizde bu savaşı kazandık ve oğlum şuanda 3 yaşında ben ikinciye hamileyim 14+3 kızıma 💞🙏