AslanBebeginAnnesi rumeysa_43 ben de tam 36+2 ' yim 🙉😊 Benim karnımda bebek toplanmaları sık sık olmaya başladı, sanırım bunun adı kasılma. Ama sancı dedikleri şeyi henüz yapamadım çünkü sancı adet sancısına çok benzeyen bir sancıymış öyle sancılarım henüz başlamadı
rumeysa_43 AslanBebeginAnnesi adet sancısına benziyor bide iğne batması gibi oluyor bende sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz🥰🤗😍