Mervetnl berfib ben 6. Haftamdan beri kullanıyorum 17 haftalık olduk magnezyum diasporal içiyorum her gün ağrılar ve kasılmalar için
berfib tsk ederim hepinize cevremde bi cok hamile arkadasm daha once kullanmadigini soyleyince bende merk ettim
Egemen_ozgur_annesi berfib var kuzum 4 aylıktan bu yana her gün kullandım.38+1 deyim. Kemik ağrın olmasın diye veriyor doktor. Karnın büyüdükçe uyuşma falan oluyor bacakta onun için.