2Meyve- preeklmaai tekrar etme riski yüksek bir durum doktorunuz bahsetmedi mi ilk bebeğimi 26 haftalik bu yüzden kaybettim 2.de doktorum 32yi görürsek cok sansliyiz derdi hep çok şükür gördük şu an 3.gebeligim ve riskli gruptayim çünkü tekrar etme durumu var benim önceliğim preeklamsi ya da başka bir komplikasyon yaşamadan dogum haftasına ulaşmak normal doğum tabiki isterdim ama o riski göze alamam ben