Bebegimizolsun hayır kasıktan hissediliyo yani genelde saf yada soldan ayakları orda oluyo cünkü biz dün ayrıntılı ultrasona gittik tam 40 dakika doktor bakıyo herseyine ya maşallah o kadar hareketli ki benim ki görsen doktor bakamadı cok yaramaz diyo tam yakalıcak hemen hareket ediyo ben o yüzden cok hissediyomuşum 😂 mesela kafası sol karnımdaydı ayakları sağ kasıgımdaydı. Sen bence hissettiğini gaz sancısı sanıyosun 😂 bide tetenoz 20. Haftada gidiliyo onu aksatma hissetmeye falan bakma derim bi kac güne git zaten cok sacma hissetmeye başladım mı demesi ilk gebelikler gec hissediliyomuş. Bu arada benim de kızlık soyadım Turgut ben hem kendi soyadımı hem eşiminkini kullanıyorum.😊