Merhaba ilk dogumumda sapasaglam ayakta 0 sancisiz gtmiştim. 40+5 olmuştu artk suni sanci vericez eşinizde kabul ederse dediler biz kabul ettik . Sabah 11de gttim ilk hafif sancilar hissettim akşam 11-12 gibi braz daha sıklaştı ben sanci geldikçe koridorda yürüdum hep sabah 5 te artik sancilar daha şiddettlendi öglene kadar çektim 12 gibi doğum oldu. 2.dogumum kendi sancımla oldu ve okadar uzun sancı cekmedim güzel geçti.. suni sanci rahmin acilmasjni dogumu başlatmak icin zaten..
ilk dogumum sanci cekme sürem daha uzun geldi bana bilmiyorum . Suni sanci insanin normal dogum sancisindan daha şiddetli diyorlardi öyle de ikisini de yaşadim