Kızlar 25 gün önce kürtaj oldum ve 15 gün sonra korunmadık tam yumurtlama zamanımdı sanırım kasık agrısı oldu bi kac gün o arada bi hafta önce testim negatifti betam 0 lanmıs simdi test yaptım böylie cıktı digetlerindede böyle ögrenmistim ama bilemedim 