Seclyvs canım antibiyotik verdi doktorum 1 hafta kullandım rovamycine adı hamileler içebiliyormuş ama ilaç bittikten sonra tekrarladı yeniden şişmeye göz tuttu , sonra doktorum böyle olmaz tedavi yaptırman lazım 2. Trimester döneminde sesi yoksa erken Doğum veya düşüğe neden olur dedi . Devlet hastaneleri hamileyim diye yüzüme bile bakmadı ilgilenmediler . Dün akşam eşim beni özel doktora götürdü tanıdıkmış . Çok profesör bir doktordu Allahtan . Lokal röntgen çekti kurtarabilir miyiz diye nafile diş kökü erimiş ve apse ve kist oluşmuş . Yaptırılmazsa kana karışır bebeğe zararı var dediler . Sonra da lokal anestezi ile uyuşturup çektiler . Kusura bakma uzun oldu canım ama ihmal etme sakın. Merak etme bebeğe bir zararı yok bu işlemlerin aksine yaptırmazsak zararı olur . Şuan kafam rahatladı dişimi kaybettim ama bebeğim için içim rahat .