GamzeCan evet kaydım var bana gün vermişlerdi 2 ay önce tarihi hatırlamıyorum ararlar mı acaba numaramı verdim kaydım var. Bebeğinizin hareketlerini hissediyor musunuz. Bende bu aralar gaz yok yattığımda göbeğimi altında ara ara parmak dürtmesi gibi birşey hissediyorum damar atması değil o zaten oluyordu Bu his yeni başladı. Böyle huylanıyorum değişik bir his gıdıklanıyorum.