Kızlar ben bebeğim kız olursa lina veya mira istiyorum eşim bu isimlere hoş bakmıyor garibine gidiyor niyeyse ailesidd aynı sekilde ama hem kuranda geçsin isimler diyorlar hem bu isimler kuranda geçiyorlar söyleyince düşüncem ne biçim isimler daha güzelleri var diyorlae bu hafta cinsiyet öğrenicez kız olursa özellikle lina istiyorum ama ben sessizim diye ne isterlerse öyle olsun istiyorlar kayınvalidem görümcem hemen eşimi etkiliyorlar isim konusunda bu sefer sert çıkmak istiyorum eşime nasıl konusma yapabilirim lina ismi için ?