aysee005
Benim bebeğim kış bebeği olacak vanım , yıkayıp kurutmam zor olacak o yüzden 0-3 ay olarak 1 adet 10 lu , 5 adette 5’li 3’lü takımlardan aldım hastane çıkışı olarak yanında da tulum diğerleri de yine bu adetlerde 3-6 olarak aldım
Zıbında 10 adet aldım