Kızlar doktor 3 hafta sonraya ayrıntılı ultrason çek dedi ama sadece özelde çekiliyormuş fiyatları da soruşturdum çok yüksek söylüyorlar İzmir de bildiğiniz devlet hastanesi varmı ayrıntılı çeken veya özel olukta uygun yapan var mı lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim