Normal kontrole gittim doktora sancılarım ara ara vardı nst de sancı cıktı alttan muane ettiler 3 cm acıklık vardı benim bebek makat gelisiydi zaten hic düzelmedi sancılarım artınca sezaryana aldılar simdi ben iyiyim hemen toparlandım doktoru bekliyorum bu gün taburcu edecek