Ygmr0334 Hanımlar dün gece yazamadım yarim saate bir vajinam ve rahimim bıçak saplaniyor gibi oluyor ardından gaz sancim oluyor karnım göğüslerim taş gibi bu bıçak saplanma dün gece yarim saate bir geldi oturamadım şancı oldukça yattım uyudum bu seferde kaşıklarım ve belim başladı gece, gündüz normaldi kaşıklarım sizı gibi bisi vardı ama şimdi dün geceki gibi oluyor bıçak saplanır gibi oluyor yaklaşık 40 50 sn sancilar bayanlar hastaneye gidip hüsrana uğramak istemiyorum ne yapayım nolur motive edin 😓😪😣😣😣😣
Harunnisa Ygmr0334 bence esine falan haber ver ne olur ne olmaz zamanin gelmis sonucta heran dogum baslayabilir 40 haftayida gorebilirsin ama dr git bence
Selcannnn Ygmr0334 sancıların düzenli gibi canım akıntinda pembelesme varsa beklemeden hastaneye git benim dogumum akintimda pembe lekelenmeyle basladı sancilarim cok duzenli ve sıktı mutlaka git bekleme zamaninda gelmis zaten her cocuk 40 haftayi doldurmaz
Ygmr0334 Mervetny şuan sancim var ama sıkıyorum disimi akıntım da çok az pembelik vardı sıklaşırsa herkese haber uçururum kimse yok yanimda biliyor musun
Muezzarabiaertyudf Ygmr0334 hadi inşaAllah sıkıntısız doğurursun canım doğumun başlamış bencede haber ver tanıdıklara
Ygmr0334 Muezzarabiaertyudf vericem de ya başlamamışsa kayinvalidem zaten bebek aşağı da değil daha kızım diyor
Muezzarabiaertyudf Ygmr0334 valla canım o öyle göbek inince bebek aşagı iner kafası değil göbek inmesede Doğum olabiliyor eşine ver haber en azından bi acile gidin
esmaozan dogum baslamis olabilir aksatma bence sancilarin sklaşmş gbi haftanda normal zaten neden hüsrana ugrayasnki Allah bi avazda kurtarsn 😊
Arnes Canım bence bekleme eşini ara doktora git. Sanki doğumun başlamış gibi. Sancıların düzenli ki tam doğum sancısı tarifine bakılırsa. E akıntında pembe kanda var. Bence aramalısın ve hemen hastaneye gitmelisin. Zamanında gelmiş zaten. Beklemeni gerektiricek zamanda değilsin. Hadi bi avazda inşaAllah. Darısı bizlerin başına 🙏🏻🤗
Kaderyas0327 Ygmr0334 dinlenince geçmezse doğum sancısıdır diyorlar dinlen bakalım eğer geçmezse doktora git derim Allah yardımcın olsun 🙏🏻❤️