Esra070326 Canım, ben şuanda 30 haftamdayım. Böbreklerimde bebeğimden dolayı büyüme olduğu için böbreklerime stent takıldı. Spinal anestezi ile. Omuriliği kaslarından vurulduğu için bebeğe geçmiyor. Ve ben 1 hafta kas ağrısı, 3 gün baş ağrısı çektim. Yani spinal önermiyorum ben şahsen sezeryan olursam spinal yaptırmam😑 Ama tabi yan etkileri kişiden kişiye değişiyor o da var..