Mucizem33 7 haftalık hamileyim nedir bu duygusallık tv de ki reklama bile aglar duruma geldim ne olacak benim bu halim bazen gülüyorum . Artık boş şeylere üzülmekten boğazım ağrıyor bebeğe birsey olur diye korkmaya başladım
durumom2022 Mucizem33 hormonlarından dolayı bende ilk trimestiri ağlayarak geçirenlerdenim afedersin ota b*ka😅geçiyor bir süre sonra ama evet bebiş hissediyormuş stres oluyormuş o da elinden geldiğince yapmamaya çalış yine de
mavininhertonuu Korkun çok yerinde çok etkilenirlermiş ağlamamaya çalış bende oturduğum yerde birden gözümden yaşlar akar hemde hüngür hüngür, çok da duygusala bağladım sebepli sebepsiz ağlıyordum ama artık dikkat etmeye çalışıyorum