Merhabalar bugünden itibaren 38+4 olduk ve saat yedi buçukta hastaneye yatış yapacam sezeryanliyim ve 3. Dogumum hepside sezeryandi bu sefer çok zor geliyo bana korkuyorum çünkü arkamda bıraktığım iki tane yavrum var ameliyata girip çıkamamak var tabi ki Rabbım ne derse o ama ne bilim işte bu sefer bir tuhafım lütfen bol bol dualarınızı istiyorum doktorum öğlene kadar alirim galiba dedi önümde 3 sezeryan var benide alır miki öğlene kadar bilemiyom pek sanmiyom ama gidip gorcez