Ne zamandır canım çekiyordu bebegede faydalı diye gittim pazardan balık aldım.Palamut.
Akşam 9 gibi yedim zaten gece 12de yattım üstüme bir ağırlık çöktü baya.
Saat şuan 3:50 yediklerim ağzımdan geldi o şekilde uyandım lavaboya gittim afedersiniz bütün miğde boşaldı. Üç kere ogurdum.
Ben iyiyiyim şuan. Bebege bişey olmamıştır degilmi çok korkuyorum evde de tekim. Napicami şaşırdım 37+6 bu arada. 😔