Ajda_3452 14 haftalık hamileyim gobek delıgım sulanıyor ve kuruyup kabuk seklı alıyor temızlıyorum cok kotu kokuyor ve tekrar sulanıp kabuk baglıyo neden böyle oluyor daha önce yaşayan varmı bıde cok kasınıyo gobegım
UmutsuzPolyanna Ajda_3452 enfeksiyon olmuş canım büyük ihtimalle bi kaç krem ismi verebilirim ama hamilesin güvenli olur mu bilmiyorum en iyisi sağlık ocağına filan bi görün derim ben
Ajda_3452 UmutsuzPolyanna persembe gunu randevum var kadın doguma gıtıgımde danısım doktorum a teşekür ederim canım