Feyzaylvc Kaç kilo aldınız kızlar simdiye kadar karnınızda cıktı mıı kasık ağrılarını oluyormuu vedeeee 💞aşerdiniz miiii🤰🏿
GamzeCan Feyzaylvc 17+3 olmaz mıı😂 ben 2,5 kg aldımm 🤷🏻♀️ Cok sükür kasık ağrım olmuyor😍 birazcık aşerdim😂 siiz?
Ozy Ben daha 17 Haftaligim ama yinede yazim dedim sadece 1 Kilo aldim az gibi geliyor Ve birkac güne kadar karnimda kelebek ucusu gibi pit pit hareketler oluyordu hissetmiyorum artik 😞 tüm hamilelik belirtilerimde bu Hafta kayboldu Sizde bunlari yasadinizmi 17. haftada
Feyzaylvc Ozy canımm ben de üç kilo aldım karnımda ben de böyle kabarcık gibi bişeyler hissediyordum bi kaç gündür hissetmiyorum oluyo demekki 😋18+6 günlüğüm
Ayan__ Feyzaylvc canim ben 14 de oyrendim kiz dediler amma hep erkek hiss ediyordum yanilma ola bilirmi acaba?
Feyzaylvc Ayan__ canım bana da 13 de kıza benziyo demişti banada kız gibi geliyodu ama erkek oldugunu öğrendim 🤷🏽♀️Hisler hep doğru cıkmıyo Allah sağlıkla versin tabi :)
Feelina 19 olmaya az kaldı kızımla musmutluyuz çok şükür 🙏Gece sırtüstü yatmak ızdırap oluyor karnıma kramp giriyor aniden korkuyorum. Göbüş yavaştan aldı başını ama kiloma hiç bakmadım 😳
Mela Bende 19 a az kaldı 18+5im ama Kilo alamadım 12.haftaya kadar aldigim tüm kiloları verdim 60 la gebe kaldım 64 oldum ve suan 59 kiloyum 😊 oysa ki güzel de besleniyorum Kilo almak için elimden geleni yapıyorum ama suan biraz göbeğim çıktı ve hissediyorum pit pit yeni yeni❤🙈 Akıntı fazlaligi yaşıyorum bu aralar bol su tüketiyorm