Yagmurrr_ Alinmasi gerekiyorsa nasıl i model marka almam lazım. Geçen kumtelin fanli ısıtıcısı luxell almisim calistirinca baya pis bi yanık kokusu giriyor evin içine hemen iade ettim şuan ne yapsam bilemiyorum
tecrubesizanneadayi12 Yagmurrr_ ben almayı düşünüyorum bebeğim kış bebeği olacak en azından banyo vs yaptırırken gerekli olacak evimde klimam yok çünkü fanlı ısıtıcı düşünüyorum dediğiniz pis koku şlk çalıştırıldığo zaman geliyormuş bir süre sonra gidiyormuş çok araştırdım belki ilk çalıştırdınız diye öyle kokmuştur
MinikMucize63 Yagmurrr_ valla klimam da var elektrikli sobam da ama ben odun sobası alacağım ki evin ısısı hep aynı olsun bide kıyafetleri felan hemen kurur
prematureannesi_ Yagmurrr_ bende almayı düşünüyorum klima hava üflediği için birde tam kış gelmedi doğğalgazı da yakamıyorız bebeği yıkarken termometre kullanıyoruz ve hızlı olmak zorunda kalıyoruz Buda huzursuzluk yapıyor
Pamukbebegimm Yagmurrr_ ben senelerdir evimde fanli ısıtıcı kullanıyorum o koku yeni alındığı zaman oluyor sonradan kalkıyor ortadan.Çok güzel ısıtıyor ve faturaya da çok fazla etki etmiyor
tecrubesizanneadayi12 Yagmurrr_ kumtelin var çok makul fiyat ve memnuniyetlerde var 2000 w oldukça güçlü yani birde raks pf 20 var o da yine 2000 w onada bakabilirsiniz ben doğumuma yakın alacağım henüz almadım ama genel anlamda bir odayı kolayca ısıttıklarını söylüyorlar faturaya çok fazla bir yansıma olmadığınıda belirtiyorlar
Yagmurrr_ tecrubesizanneadayi12 ikisini de jnceleyeyim bakim ilk yanın yanık kokusu gelmesin de sağlam olsun
tecrubesizanneadayi12 Yagmurrr_ canım plastik olduğu için illaki gelir endişelenme sonradan gelmiyor hepsiburadan yorumları incele orada kullananlar değerlendirme yapıyoe
cimcimemmmm Yagmurrr_ ayrica bimlere gelen de guzel kizlar . Ben oradan da almistim oranını de cok guzrl hemen sıcacık yapiyo