Rosense Merhaba anneler, anne adayları. Bugün aniden tansiyonum düştü ve bayıldım. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Ne kadar normal olduğunu anlamaya çalışıyorum.
Grmcmrv Rosense ben ilk gebeliğimde yaşamıştım 6.ayımda evde yemek yaparken kokusu ağır geldi birden gözlerim kararmıştı bayılmıştım doktor gebelikte olabilir nadiren normal demişti 🤍
tecrubesizanneadayi12 Rosense sürekli oluyor bende gebeliğimide öyle öğrendim zaten. Aniden göz kararması baş dönmesi dizlerinin tutmaması zaten kendini biliyorsun o an bir yere oturman gerekli yoksa düşüp bayılırsan bilincinde gider korkusu var. Sürekli oluyor sürekli dinlenme aşamasına geçiyorum zorlamıyorum kendimi. Bir kere yalnız başıma markete gittim ve aynı şey oldu eve dönemedim bile eşim işten geldi beni aldı. 18. Haftadayız
Ellia Bende bayılmıştım daha doğrusu gözlerim kararmış dudaklarım buz gibi olmuştu sonra da bayılmışım demir eksikliği çıkmıştı canım tabi tansiyonum da düşüktü ama şu an iyiyim takviye demir ilacı alıyorum doktor kontrolünde 🤗 geçmiş olsun ❤️🩹