Ezginur-77 Geçen gün doktora gittiğimde kafası 1 hafta önden gidiyor dedi. Bir sorun olmayacağını söyledi, böyle bir durum yaşayan var mı canım anneler 🤍 25+6 haftadayız
Fnd92 Ezginur-77 evet 36+2yim hala bi hafta önde göbek ve bas çevresi korkulacak bisey yok herhangi bi hastalık olsaydı detaylıda çıkardı 😊 sağlıkla gelsinler inşallah 😊
Melifarslan Ezginur-77 bende 24 haftalığım dün 25 gorunuyor dedi dr ultrasonda korktm acıkcası şeker var bende dr dikkt et şekerine vs o kdr dedi ama dikkat ediyorum endokrine de gittm ortalamam gena değil korkulacak bişi yoktur değilmi
Usnac1995 Melifarslan benimde şekeriö yükselmişti ama diyetle kontrol altına alabiliyordum. Bebeğimin başı için hep normalden büyük dediler. 35 cm doğdu yani normalmiş aslında bilmiyorum belki biraz iri olabilir ama hiç bir sorun olmadı korkmayın