Merveex Kizlarrr ikiz bebeklerde ilk doğan mı büyük son doğan mı büyük oluyo Ben ilk die biliyorum ama biri son doğan büyük oluyo dedi öyle mi.?
Sanal_koala00 Merveex eşim tek yumurta ikizi önce eşim doğmuş kaynanam hep der bu büyük diğeri küçük diye 😂 bence de dünyaya önce gelen büyüktür 😂
Elifderin34 Merveex benim ikizim var bizzat olay mahallinden bildiriyorum anne karnından ilk çıkıp dünyaya ilk gözlerini açan büyük oluyor bir dk farkla fln 😅 ben büyük olanım önce doğmuşum
Elifderin34 UmutsuzPolyanna öyle zaten benm ikizim var ben önce çıkmışım anne karnından annem sen büyüksün der hep😅 1 dk farkla fln oda işte ne kadar büyük olunursa 🙃
cahillesohbetikestim Merveex son doğan rahme ilk düşenmiş o yüzden son doğan büyük kabul ediliyormuş. Ben öyle duymuştum. Ne kadar doğru bilemiyorum. 🤭